Do you come with me?

http://insaniteatime.deviantart.com/

Не познавам хора, които са се влюбили и никога не са спрели да се срещат. Познавам момче, което се страхува да бъде мъж повече от преди да бъде себе си. Познавам и момиче, чувстващо се по-празно и от тъмното. Не извъртай очи, миличка. Това си ти.
Познавам хора запълващи нуждата си с непознати. Познавам и стари приятели простили си след дълго време. Ако слушаше щеше да разбереш, че и теб познавам. Не знам нищо по-добре от това да те гледам как слагаш червилото върху устните си. Не знам по-добре от това да съм себе си. Гледам на където ме насочи погледът ми, нима това е грешно? Вчера се почувствах стара, какво ли ми се случи. Нима гримът, който поставям върху себе си, как нося косата си; живота, който живея най-накрая ме направиха наистина голям човек. Толкова време изчаках да порастна и ето ме тук. Пропуснах момента.
Издишах въздухът през дробовете си и съм на крастопът - както винаги. Връщам една и съща песен отново, отново и нищо ново не се ражда въпреки това. Идваш ли с мен накъдето ме отведе напред или ще продължаваш да се предаваш завинаги. Мъжът не е мъж докато не притежава нещо собствено, а кога момичето става жена? Кажете ми. Когато усети първите вълни на сладкото усещане на някого да те докосва. Когато се огледа с очи жадни за повече истина. Когато знае, че всичко около нея е лъжа. Когато гради собствена империя зад изгладени дрехи и телесен цвят на всичко, което я заобикаля. Кога, наистина?
Все още имам въпроси, не съм притихнала толкова, колкото ми се иска. Скрих се под водата само за малко, за да срещна в очите един друг свят, за да знам дали ще мога. А ти не се ли питаш? Не се ли изтезаваш над все едни и същи въпроси. Не си ли се впил в някого знаейки, че те е повече страх да го пуснеш отколкото ти да си отидеш.
Знам, че когато се усмихваш е по-лесно. И когато задържиш дъхът си не боли чак толкова много. И когато си идиотски смел си недостижим. Да, имаш бронята да продължиш напред.

4 Smart heads

  1. BRANIMER says:

    Крайно време е да издадеш в книжка всичките тези чудесни публикации :)

  2. Alhzar says:

    Кой знае, един ден може и да се осмеля да го направя, след като всички само това ми повтарят. :)

  3. Nenata-ve says:

    А когато боли толкова много, че оставаш без дъх? Аз си мислех, че това ми влюбване ще е завинаги, но нито аз, нито ние се оказахме достатъчно силни.

  4. Alhzar says:

    Не е трябвало да си мислиш, че ще е завинагим мила Нев. Ако ли не, е трябвало да се опитваш колкото и да е трудно.

I know you have courage, man. And your fingers can, and the keybord is there. Then what are you waiting for?!