Smile for me

Затварям очи - нещото, което не мога да правя добре напоследък.

Затварям очи и те виждам. Бавна приспивна мелодийка върви в главата ми и виждам всяко видео на теб, което искам да заснема. Как ти подарявам малки лъскави кутии, украсени с панделки. Събуждам те с целувка. Първата прегръдка на летището. Светлините в заден фон. Мисля си на ум, колко още време докато сме разделени и мога да преброя всеки ден. Всяка усмивка и помахване, които ще ми дадеш оттук нататък и си мечтая първите да са толкова повече от вторите. За думите, които искам да кажа на хората за теб. За изненадата, която искам да ти направя за деня на влюбените - но не на него - защото аз се влюбвам в теб всеки ден през последните... години.

Трудно е, и е болезнено да бъдем разделени. Сглобявам мъничка история в главата си, в която ти ми се усмихваш, оставяш ме да пия от кафето ти, целуваш ме по бузите. Затварям очи за човека, който натъпка възглавницата си в куфара ми, но мога да я прегръщам сега и да си мисля за теб. И това правя, всяка вечер, в която не мога да заспя. Мисля си за теб. Колко спокойно спиш и ме плашиш понякога. Как се бием кой да стане за чашата. Как в един момент от нашето съществуване ние работим като екип. Единият маже филиите, а другият подрежда пълнежа. Дали сме се допълвали винаги.

Някой се отпуска вкъщи на леглото, дали ще бъда аз или ти. Вкъщи. Последната част от моето видео, последните няколко секунди - твоят поглед когато сме най-накрая вкъщи. Ще си изморен. Доволен. Всичко вече ще е минало. И все пак тепърва всичко ще ни предстои. Една последна усмивка преди да заспим - заедно. Както винаги е трябвало.

I know you have courage, man. And your fingers can, and the keybord is there. Then what are you waiting for?!