The ones that got away

Ще разкажа кратка история. За онова момче, което...

За момчето, което беше кавалер. И за един голям, но малък на размер мъж, който ме научи да живея. За сладките думи на онзи, който знаеше как да си служи с тях. И за момчето, с което завършихме мразейки се. За момчето, с което се биехме. За момчето, от което се страхувах. За същото момче, за което плаках години по-късно. За момчето, което си отиде от света, без да попита дали може. За момчето, което се влюби безкрайно.

За момчето с дългите безсънни нощи, в който не усещах умора. За момчето, с безкрайният глас по телефона, гледайки снегът един от друг на доста километри. За момчето, което ме попита дали съм била докосвана преди. Наздраве за момчето, което ме желаеше. Момчето, което ме изпращаше всяка нощ в студ и в сняг. Дори и за момчето, което обичаше само себе си и парите си. За момчето, което следваше религията неотлъчно. И за момчето, което се събличаше пред приятелките ми. И за момчето, което ме прегръщаше на прага с часове.

За момчето, което нараних. За момчето, от което си тръгнах. За момчето, което кълнах. За момчето, което ме научи, че в тази си форма съм перфекна. За момчето, което ми каза, че жените ми завиждат. За момчето, което пееше с пълно гърло до мен. За момчето, което ме поздравява и до днес. За момчето, което виждаше цяла галактика в очите ми, а днес търси как да се скрие от тях. За момчето, което се усмихваше когато се карахме и аз се предавах. За момчето, което обичаше друга. За момчето, което се влюби в мен и никога не ме остави, колкото и да го наранявах. За момчето, което се сещаше за всеки мой рожден ден дни по-рано.

Поздравявам момчето, което танцуваше. Другото, което пееше. Всички, които рисуваха. За всяко момче с татуировки, което срещнах. За момчето, което не ме осъди. За момчето, което ме запозна с родителите си. За момчето, за което правех само глупости. За момчето, което беше готово да ми даде всичко, което желая. За момчето, което предадох нататък. За момчето със синята коса. За момчето, което беше високо почти колкото мен. За момчето, което се предаде.

За момчето, с толкова много лица, което направи животът ми това, което е...

2 Smart heads

  1. Анонимен says:

    Amazing.

  2. If I knew exactly what to say, I'd keep it to myself.

I know you have courage, man. And your fingers can, and the keybord is there. Then what are you waiting for?!